Greveholm

Det måste vara bästa julkalendern som gått!
igår var jag hemma hos Elin med Emelie och kollade på hela Greveholm kalendern.
Den va såå sköön, men jag och emelie var juh inte lite rädda när greven kom fram! (även om han var lite overklig...

Den lilla killen Ivar som är 12 år är stört skön!
Han blev typ kär i prinsessan Dioda som han rädda från Greven(greven hade stängt in henne i ett torn, som ni kanske kommer ihåg?)
Men hon har jiuh varit inlåst och kan dörför inte prata så när han inser att hon inte pratar svenska säer han:
-Hello!, My name is Ajvar!
HAHA

Och sen vill han umgås med bara henne och säger:
-Vill du läsa fantomen med mig? Vill du ha selle, alltså sällskap?

SÅÅÅ SÖÖT!

Ni kanske inte tycker att det här verkar så kul... men se den! den e skit bra!



Passar på att lägga upp en bild på mig från dansuppvisningen :D


Kram L
image11

Kommentarer
Postat av: Nilazz

klart de va bäst :D

2007-12-03 @ 21:52:46
Postat av: paulina

finaste bilden :)

2007-12-05 @ 10:14:21
Postat av: Nathalie

HAHAH greveholm äger!! kommeru ihåg när vi kollade på den när vi va små? (a) så jävla rädda vi va asså!

2007-12-28 @ 12:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0