Ugly Betty och Desperete Housewives vs. Engelskan

I den tävlingen tror jag att programen vinner...
Men tyvärr s etf fucking cp engelska prov imorgon!
Jag har inte pluggat nånting...
Så det är väl det jag måste göra nu, bajs...
Det slog mig idag att om jag inte hade gått på Thoren hade jag inte haft så hör ont i nacken...
för det har jag juh eftersom jag bär datorn till och från skolan varje dag

Det verkar såå sköönt att inte ha en tung väska till och från skolan på dagarna.... Detta är juh ett minus
Men ett plus är juh att fredagarna är fria på lektioner! så jag är nog nöjd ändå!

Och imorgon är det utveklings samtal, men det tror jag ska gå bra.
Nej nu MÅSTE jag plugga tyvärr...

L

Kommentarer
Postat av: paulina

det är sant, dom där väskorna är så jobbiga. tunga och klumpiga! lider med dig ;)

2007-12-05 @ 10:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0