En kväll med tjejorna

Här kommer bilder från kvällen med tjejorna igår!
Det var kul kul!
Johanna, Amanda, Elin, Malin och Sandra var här :)
Vi kollade på Le´s dance, spelade Wii och såg på 27 dresses

Sandra och Johanna hade bakat rulltårta och lagt på grädde och aprikos skivor, det va MUMS!
image63
Här är tjejorna i mitt kök :)
image64
Johanna hade självklart med sin roliga kamera som alla ville testa ;)
image65
Godis från Hemköp såklart!
image66
Elin hade lite problem med att spela Wii....
image67
Johanna var på väg att somna när vi tittade på 27 dresses, som enligt mig var bra :)
image68
Elins hår hade blivit till rufsat av Amanda xD
image69
Amanda :D
image70
Kul hade vi!!
Observara att vi såg lite roliga ut när vi spelade Wii
image71

Jag måste bara ta med mitt eget citat från när jag pratade men Johanna på msn:
Jag: Jag ahde tänkt att ni kunde komma till mig på fredag :)
Johanna:Jaa!! då kan bi spela Wii!! :D
Jag: Va!? kan du ta med dig hela ditt Wii hem till mig? :S
paus.....
Jag: Juste!!(I) vi har ju oxå Wii!!! xD
Johanna: Smart Linn.... :P

Tack öen grym kväll tjejor!! :D
/Linnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Kommentarer
Postat av: elin

Ja det var mycket roligt!! det får vi göra om nån gång:D

Jag måste få den filmen så jag kan se slutet på den, den va jätte bra juh! :)

2008-04-01 @ 13:34:29
Postat av: Johanna

Jaa de va jättemysigt :D Det måste vi göra oftare:)
Och ditt citat är bara såååå bra ;D typiskt dig x)

2008-04-01 @ 17:30:52
Postat av: Linn

haha jaa jätte kul va det :D
jag vet... jag är sååå grym!

2008-04-01 @ 17:38:35
URL: http://linnsens.blogg.se/
Postat av: elin

Härlig tjockisbild du fick med på mig ockå HAha, men jag bjuder på den denhär gången;)

2008-04-02 @ 15:41:11
Postat av: Linn

AHAHA!!! okej vilken tur elin ;D för den tänker jag inte ta bort ;P

2008-04-02 @ 17:52:48
URL: http://linnsens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi hade kul :D

2008-04-05 @ 22:31:10
URL: http://Sandroow91.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0