Långt inlägg

Okej, jag tänker inte ljuga nu, för det vore bara lågt mot mig själv.
Jag är fortfarande besviken på allt det här om SM, MEN jag vet att Phantoms kommer äga hela jävla Sverige i Tävlingen! Och jag är inte den ända som tycker det heller.
Så tjejer, Kom igen och ta hem Guldet som ni förtjänar!

Ännu ett program med So you think you can dance
(Jag vet att det verkar som om dag varit kass och att jag bara klagar, men det bara blev så i det här inlägget xD) Jag stör mig lite på att Tobias från Let+s dance har gått vidare, okej han är duktig på att dansa, det tänker jag inte säga imot. Men jag gillar inte direkt hans sätt att dansa på, dte blir liksom liiiite för mycket och liite för grasiöst(stavas?) hela tiden, och det är inte riktigt min stil och jag har lite svårt för det
Därför har jag hela tiden hoppats att hán skulle komma till Workshopen, men inte längre än så
Och nu kom han enda till Latin dansen, inte riktigt vad jag hade tänkt mig
Men Dansarna är juh så grymt duktiga!
Och jag gillar verkligen den här juryn mer än ex.IDOL juryn, den här är liiiiiiite snällare haha

Den här dagen har varit bra, vi hade natur kunskap där vi hade en lååång och ganska tråkig genom gång, sedan skulle vi börja med en ny labb där vi skulle vara i grupper, och jag var den enda i HELA klassen som tyckte att läraren skulle sätta ihop grupperna, så i fick fixa själva, men det blev bra ändå :P
Sen hade vi engelska med ett oförberett prov, fast det var förra årets nationella med ändå, lite suddig information om hur själva provet skulle gå till, men jaja:)
det gick bra för mig, tror och hoppas jag :P
Sedan var det tyska, fast en ganska kort en+att vi hade juh 3 timmar hål idag oxå, så det vart en ganska bra dag
På håltimmen så gick jag och viktor ner på hemköp och köpte tre bakverk var haha, det va MUMS!

Hemköp lär juh tjäna sjukt mycket pengar på våran skola, jag menar vi gör juh av med hur mycket pengar som helst där! och tänker då HELA skolan!
Till och med lärarna spenderar as mycket pengar där, lyckost den som är chef för hemköp i uppsala haha
Och jag tycker faktiskt att vi borde få rabatt där eller nått, typ minst 10 %!!
då skulle vi säkert handla ÄNNU mer, jag säger bara:
Hemköp, om ni inte ger oss rabatt så är det bara ni som förlorar på det, så välj själva ;)

Jessikas nya motto eller vad man ska kalla det är:
JAG ÄR INTE ELITE, JAG ÄR UNIK


Helt seriöst:
Har jag något i ögat, har jag det?
nej juste, såååå mycket bryr jag mig!

/L

Kommentarer
Postat av: Jessika

åh du citerar mig, haha ! :D

2008-04-03 @ 23:56:58
URL: http://rosabrillor.blogg.se
Postat av: LiSA

vad gullig du är! :)
vi ska göra vårt bästa!!

2008-04-05 @ 19:10:04
URL: http://lice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0