Ny design

Japp, ny design då, hoppas den syns, annars får ni skriva det :P

Jag vill ladda ner någon serie som jag kan titta på, men jag vet inte vilken...
Jag har funderat på Desperate Housewives, men det börjar juh snart, och då vill jag se det på tv
Och Grey´s tittar jag inte på så mycket längre
Vänner har jag funderat på, emn det får nog bli nästa gång
För nu tror jag att det blir Heroes..
Jaja jag vet, jag är efter, men jag har faktiskt aldrig sett den serien och alla säger att den är jätte bra
såå jag kände mig nästan tvingen att se den haha

Tittar just nu på Numbers, det är bra
men jag tror att jag gillar CSI NY bättre, fast det är juh typ samma sak men ändå :D
NY är förmodligen min favorit stad och just därför är CSI NY bättre ;)

Hoppas ni gillar designen!

/L

Kommentarer
Postat av: Jessika

hur blev det med OTH ?
den är grymt bra :D

2008-04-05 @ 11:44:46
URL: http://rosabrillor.blogg.se
Postat av: Jessika

nej det har det verkligen inte, du borde titta på det :D

2008-04-05 @ 12:32:36
URL: http://rosabrillor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0