Pearl Harbor

Igår tittade jag på Pearl Harbor, jag kände att nu när vi haft ännu ett prov på andra världskriget, och eftersom alla andra har sett den så var det nog dags att jag såg den oxå!
Den va jätte bra, verkligen! och till er som är lika efter som jag är säger jag bara att ni måste se den!
Det var så himla mycket att plugga på till provet, och dangen innan så var det inget som gick in längre. Vilket bara gjorde mig ÄNNU mer nervös än vad jag redan var innan det provet.
men Provet gick bra, jag hoppas att jag får VG på det
och min redovisnig in Svenska om boken Försoning gick bra den oxå, på den fick jag MVG, jag är såå lycklig för det!
Jag trodde att jag max skulle på G på den, för jag var jätte nervös och hela jag skakade. Men Mohammed sa:
"Det är bra Linn, det såg verkligen ut som att du ville stå där framme och prata, fortsätt med den kaxigheten"
Haha, jag visste inte riktigt vad jag skulle säga när han sa att jag var Kaxig men jag är glad iaf :D

När jag satt och titta på filmen igår, så efter en timme var jag skit trött men tänkte att den är nog slut snart, men då visade de sig att den var TRE timmar lång, så då stängde jag av haha
och sen idag när jag fortsatte titta så upptäckte jag - att man kan ha en film som skrivbordsunderlägg på datan!!
det tyckte jag var lite coolt haha xD fast det kanske bara är jag som är efter... som vanligt,

Ikväll blire mys med tjejorna igen! myspyyyyys!
Vi ska laga middag hemma hos johanna :)

/ XOXO Linn
image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0