samma musiksmak som Madonna?

Idag så åkte jag och carro moppe till dansen, det gick jätte bra att både åka och dansa haha
Sen vart det hem och duscha och göra mig i ordning och sen bar det iväg till jobbet,
för sista gången den här helgen! SKÖNT!

När jag väl var på jobbet så var det så lite folk där, så jag började läsa Expressen
Och då läste jag om Madonna och att hennes favorit arister var Justin Timberlake och Timbaland
Precis dom jag lyssnar på, och då kommer frågan:
är det bra eller dåligt att ha samma musiksmak som Madonna?
Jag är inte världens största fan av Madonna såå jag vet inte riktigt vad jag ska tyckta,
jag kanske borde börja lyssna på Madonna då :P

Sitter just nu och kollar på filmen Flightplan, väldigt bra, jag rekommenderar den verkligen!
Fast lite läskig ibland, eftersom jag har en väldigt stark klaustrofobi så....
Men det är juh så jäkla många pauser hela tiden!
I pauserna så har jag tittat på denna sida : Tjuvlyssnat.se haha! så jävla rolig! XD
fast ni tycker säkert inte det eftersom ja har sämst humor!
/Linn

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja! =D

2008-04-07 @ 09:42:29
URL: http://beccellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0