Sofia´s Helg

För att jag ska kunna muntra upp mig själv och få mig på andra roligare tankar så tänkte jag berätta vad Sofia gjorde i helgen... kanske inte låter så kul, men hon och alexander verkar så himla söta tillsammas!
På fredagen så hade hon sovmorgon(Men det ahde inte jag för min pappa hade bokat utvecklingssamtal klockan 8 på morgonen på våran lediga dag!), sedan på Kvällen så hade hon Sagan om Ringen Maraton med några kompisar.
Hon gillar ettan bäst, resten var lite sega enligt henne.
På lördag så var hon ute och cyklade(?) och sedan vart det ännu mer cyklning och sedan pluggade hon lite(bra sofia!). Sedan kom Alexander hem till henne, han skulle sova där. Hon sov lite grann, medans han inte sov något alls nästan(SÖT).
Dom såg på film nästan hela natten och bara hade det myspys hela tiden, sött!
Sedan på Söndagen så stannade han hos henne tills ungefär klockan 6, sedan följde hon med honom ut till bussen, du är då för söt sofia! (inte för att man inte skulle följa kanske, men ändå :P)

Snacka om att hon hade en mys helg! jag vill bara se dom tsm någon gång ahhaha xD verkar såå himla gullig när sofiar berättar xD

Sofia, du betyder och vi ska stötta varann genom det som händer just nu okej?
Jag finns här för dig, för jag vet att du finns där för mig, när jag behöver dig!
älskar dig Fia!

Linn

Kommentarer
Postat av: sofia

Linn gumman jag älskar dig , du är såååå bäst ibland !
och tack för den lilla sumeringen av min helg , det känns bra att jag vet vad jag gjorde nu ! :D

2008-04-07 @ 21:07:43
URL: http://sillskrivning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0