Top Model 9

Bilder från myskvällen med Jops och Carro kommer, har inte orkat lägga upp dom än :P
Men Jessika ville att jag skulle blogga, så här kommer det!
SÅ imorrn är det nationella, orkar man det? ahah nej!
Just nu kanske jag borde plugga men det orkar jag inte heller så jag spelar spel på msn men Persikan haha det finns juh as roliga spel!! xD
Har ni prövat Duellen? det var fia som visade mig den, det va skit kul! PROVA DET!
Tic-Tac.Poket är också ganksa kul, jag och jessika har bestämmt att det aska vi spela med varann på alla lektioner framöver haha!!

Just nu sitter jag och kollar på Top Model 9, och det går juh bara inte att undgå att dom är liiiite löjliga, eller hur? Dom bråkar över så små saker som att "nej! jag paxade duschen före dig!" lite fjantigt om jag får säga det själv.. Och i den tävligen så gäller det att vara vän med många, eftersom de som vinner vissa utmaningar får ta med sig en eller två vänner...
så varför inte bara strunta i all skit som dom får aoch bara köra på och vara vän med dom flesta, dom tjäner juh en hel del på det så...

Jag känner att jag måste göra en lista över alla läor och sånt vi har i skolan nu, jag har ingen koll just nu,
Här kommer den:
  • Kina instuderingsfrågor - Historia
  • Filmanalys - Svenska
  • Labbrapport - Naturkunskap
  • Prov - Tyska
  • Nationella Prov - Engelska
  • Nationella Prov - Matte
Jag tror att det var allt, men jag har säkert glömt nått... men jag känner mig ändå inte så stressad, det är inte svåra saker.

Måste bara nämna Mirsal som var riktigt jobbig i torsdags tror jag det var.
Så fort hon såg något så var hon tvungen att berätta om det, och börja meningen med "visste ni att" ahahahaaa.. och hon skrattade åt sig själv, vilket var det roliga i det hela haha!
när vi gick till matan sa hon tex. "visste ni att om skandiabanken flyttade upp en våning så skulle dom ligga på samma plan som tandläkaren" ahahahha!!!!!

Det var allt för idag, hoppas du blev gald föratt jag bloggade nu Persika! / Pinn

image98

Kommentarer
Postat av: Jessika

haha, men misal är ju rolig ju :D

2008-04-16 @ 22:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0