resan gick sådär

okej, nu har jag svaret på frågan om hur det skulle gå för mig och Linnea på vår lilla resa till sthlms skärgård:
åt helvete med hela resan. inget vi gjorde gick som vi hade tänkt oss.
det regnade när vi kom dit, och sen bara fortsatte allt.
Storm i går
jag och linnea hade ont i både rygg och axlar
och vi frös så vi inte visste vad vi skulle ta oss till
hennes sovsäck blev genom blöt
vi hattade en padda och en snigel i hennes väska
jaa och den här listan kan bara fortsätta och fortsätta, MEN vi klagar inte!
Jag måste säga att jag hade grymt kul, vi var så övertrötta så vi skrattade hela tiden, vilket inte gjorde det hela så ovärt som det egentligen var.

Dock har vi kommit fram till att vi aldrig mer ska ut och resa tsm
det går bara inte... haha och ni som känner oss sitter nog troligtvis bara och skrattar och säger " det är så typiskt dom"
och det är just det det är... men sånt är livet och jag älskar henne ändå!

sen finns det vissa saker som jag önskar jag kunde ta tag i
men allt jag kan göra är att vänta tills någon annan gör det, och inte vem som helst... hahaha
och detta blir bara värre och värre, men jaja

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0