samanfatting av min senaste vecka

nu var det länge sen igen, att det ska vara så svårt att kunna blogga regelbundet?
jag ska ge det ett nytt försök nu i alla fall, till skillad från andra som ill ta tag i deras bloggande så raderar jag inte dom tidigare eller skaffar en ny, jag tycker dte är roligta att när man inte har något att göra att man då kollar tillbaka på gamla inlägg.
Men jaja, sen jag bloggade sist har jag hunnit med en hel del!
JAg och Bea har varit i Riga, och OM vi hade roligt på båten! tror aldrig jag haft så kul med dig förr<3
dagen efter gick väl dock lite sådär, eller?
Bea handlade så mycket godis att jag inte trodde hon skulle få med sig allt hem, toffifee, tuggummin, tobleronex2, Haribo, läkerol och sen var det något hon ville handla men inte vågade... eller hur var det bea? ;) haha

jag har också hunnit både tappa bort min telefon på bussen och sen en vecka senare fått tillbaka det, så det känns skönt, tror inte att jag skulle kunna klara mig utan en mobiltelefon i mer än en vecka... jaglånade beas tele en heeeeeel del!

jag har varit på kräftskiva hemma hos carro tsm med johanna, elin, elin och jenny, det var mycket trevligt! senare på kvällen började vi prata och kom in på det att vi alla tyckte lika m en viss person vi inte umgås med längre, eller ska man säga att den inte umgås med oss längre kanske?
trevligt hade vi och maten var grymt god! tack för en riktigt grym kväll carro! även om jag vet att jag och elin å var frånvarande och kollade på film med din lilla syster så ska du veta att vi hade trevligt ändå! :)

Resan som jag och linnea gjorde(skrev om den i föra inlägget) blev juh som sagt inte sååå lyckad även om vi skrattade en hel del, nu så här efter så har linnea och jag åk på varsin riktigt förkylning med feber och halsont och allt sånt plus att linnea fick någon annan sjukdom också! resan blir bara värre och värre... även fast vi har kommit hem...
jag kan fastslå en sak i alla fall, det blir aldrig mer någon sådan resa med den flickan för min del! någon annan får gärna göra det, och jag vet i alla fall vem sm skulle vilja vara den personen ;)

Jessika och jag har klurat ut att GG(Gossip GIrl) börjar den 1 september i USA igen!! jippi!! längtar så!
nästa avsnitt handlar och sommaren i hamptons och jag vet att både jag och jessika knappt kan vänta.... det kommer bli  kul att sitta och kolla i varsina orter igen och sen prata om det på msn efteråt haha :P
en nedräknare har så klart blit fixad,och det är bara att klicka här för att komma till den :)

nej nu måste jag byta om och sticka till elin! det är mys med rester ferån kräftskivan som gäller ;)
sen blir det till att vara barn vakt ikväll ;)

love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0