Suck

jaha, då var det dags att blogga igen då.
I linköping hadde jag det bra, sköna killar det där!
vi var i ett hemsökt hotell oxå, men mer om det i ett annat inlägg
orkar inte nu....

sen har jag inte gjort så mycket,
jo! jag har börjat jobba!
japp ett stort steg mot att bli vuxen xD
Jag jbbar juh dåda på en pizzeria.... men skumma männikskor
jag vågar nästan inte gå dit! fett läskiga!
Men jag tänker fortsätta, man får juh pengar, right?
nu tänker du säkert, är det verkligen värt det då?
det vet jag inte... men jag tror det
det är inte så att jag tror att dom kommer mörda mig!
men jag får en känsla bara, och jag gillar den inte

jaa och nu e det juh spanien om 5 dagar..
jag kan inte vänta så länge!
jag vill bara bort från ALLT som finns hör just nu
-ta inte illa upp, men jag känner så, inget personligt asså-
eller jo för VISSA gäller det PERSONLIGT
men jaja, det ska bli skönt iaf,
baar jag, min body spray och solen i 7 dagar!
underbart  jämfört med vad som finns här....

detta blev ett väldigt dystert inlägg
men ni får vara nöjda ändå
jag orkar bara inte
klockan är halv 12 på natten, vad förväntar ni er av mig egentligen?

L

Kommentarer
Postat av: natta

men älskling kommer ju sakna dig dubara lämnar mig för fula spanjorer liksom :O

2008-02-15 @ 10:02:37
Postat av: Linn

men gumman!!!
JAg kommer sakna dig!!
jag lovar att skicka kort!

2008-02-15 @ 11:37:55
URL: http://linnsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0