2oo8

Japp, nytt år då!
GOTT NYTT!
Sen det senaste inlägget har jag varit i Norrland, tagit det lungt, träffat kompisar och varit på mellandagsrean :D
På mellandagsrean köpte jag 4 tröjor och en skiva :)

Idag har jag varit på stan och träffat Linnea.
Vi fikade på Café Linné, Kladdis! MUMS!
Sen byte vi julklappar, och jag fick min efterlängtade födelsedags present :D
Jag fick en tröja/klänning och ett halsband  :)

Imorgon ska jag träffa natjalie, som jag nte träffat på flera år!
gud va jag saknar henne!
Det ska bli jätte roligt!
Vi ska gå på bio först, troligtvis Juno ;)
sen drar vi hem till mig och hon sover här, sen får vi se vad vi gör på lördag.
KUL KUL ska det bli ;)

Kram L
image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0