är alla helt galna i bröllop eller vad är det?

Jag läser ossip girl, där gifter sig Blairs mamma
Igår på Ensamma hemma var det nåra som nästan gifte sig..
Jag såg en film som jag hade spelat in, som  enbart handlade om att dom skulle gifta sig
Jag såg Hitch, där gifte dom sig
Men det bästa av allt är... att Grannarna ska gifta sig! E så glada för eran skull!

Vet ni hur ni vill ha erat bröllop, det vet väl alla tjejer egentligen ;)
Jag vill ha ett på hösten, och min klänning ska vara stor, fast ändå enkel liksom.. aja
Vet ni hur ni vill ha erat?

Kram L

Kommentarer
Postat av: Poc

som du vet har ju jag och jesper redan bokat vårat bröllop :D
23 maj
Nice, Frankrike
L'eglise de Sainte Maria
Vid stranden, asså det komemr bli underbart ;) ;D

2008-01-16 @ 11:14:37
Postat av: Poc

kyrkan ändrad! det blir L'église Suedoise istället :D

2008-01-16 @ 11:24:59
Postat av: Mimmie

ett stort men enkelt bröllop med soooool ! :)

2008-01-16 @ 12:20:39
URL: http://mmichaaa.blogg.se
Postat av: Linn

LÅter nice hörrni!

2008-01-16 @ 13:59:22
URL: http://linnsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0