Brynäs över slutspels strecket!

asså jag vet inte vad det är med mig?
ska jag behöva bli sjuk igen?
jaa judt nnu verkar det iaf så... tråkigt nog
Jag som skulle varit hemma hos Elin Å med en drös av människor och sjunga singstar idag
tror du min kropp orkade det?
Nej

Jag kan iaf glädja mig med at Brynäs har gått över slutspels stecket!!
WOW!!!
ÄNTLIGEN! som jag har väntat på detta!

Gäster har v haft också, några som stannade här i några timmar innan dom slulle till thailand!
jaa är lite lätt avis kan man juh säga....

Tänk dig---går upp på morgonen och går till polen tar ett dopp innan det är dags för hotel frukost, sedan är det baar att ligga på stranden HELA dagen, och nästa dag är det shopping, som är billig!
WONDERBART!!!!

Nu tror jag att jag ska titta på en oceans twelve för typ 778881228923:de gången ^^, (jag såg eleven igår) :P

Kram L
image22image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0