Fredag 11 januari '08

Idag länner jag att jag har varit lite exta duktig. jag har städat mitt rum ORDENTLIGT
Jag har diskat
Och sen har jag juh såklart slappat ^^,
Och ett bad har jag tagit oxå, jag låg i badet i en timme och läste Gossip Girl
MYS var det!

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra
Men jag kom på en sak idag, att den här dagen kommer aldri att komma igen, jag menar Fredagen den 11 januari år 2008 kommer juh ALDRIG mer komma
Nu tycker ni väl att jag är helt knäpp, snurrigt och alt sådant
jag har hört det förr
Men det juh sant eller hur?
men jaja... man får väl njuta av dagen då! ;)

Ikväll blir det pizza på nya pizzerian i Alsike, Invigning för mig :P

Och det kanske blir myys med cheerdance flickorna nästa lördag! KUL KUL!

Nej du ska jag ut och fota lite tror jag :)

Kramar L
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: AMANDA B

Ja, eller asså inte helt bestämt men sågottsom. Alltså jag måste vänta lite till. Men på onsdag så skriver jag i Predators blogg om exakt tid och så. Men boka inte upp dig den 19 januari. PUSS//AMANDA

2008-01-11 @ 20:12:25
URL: http://amanndow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0