Fuerteventura

Japp då var det klart då :)
ÄNTLIGEN!
Det avr så öänge sen jag var utomlands...
Men äntligen, och till Spanien blir det! FETT HÄRLIGT!
Ett nybyggt Hotell blire, och så sköönt att få komma från Sverige... men jag antar att det hade varit grymt att åka skidor oxå :D
Men jaja, jag säger icke nej till SPAIN! :D

Men Mammin! Du måste komma iåg att jag älskar dig lika mycket ändå, du får stå ut med mig i två och en halv vecka till ;D DU vet att DU älskar mig Malin!


Har ni Spelat Crazy Taxi nångång? om inte så måste ni det ;P
det kanske inte är det roligaste spelet men men, man blir iaf beroende av det :P
Men i början är det kul, jag rekomenderar det ;)

Pusss på den undertecknat Belle
image33

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEN NNEEEEJJJ SKIDER LINNNN!
inte åka til några bruna snyggga grabbar inte bra för diiig, staannnna här hos miig, kommmer sakna diig INNN :'(

2008-01-28 @ 22:07:41
Postat av: Poc

hihihihihihi

2008-01-29 @ 17:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0