jaha ja, prov igen då

japp, ni läste rätt, jag har prov
det är iof ett omprov
mitt första omprov
jag har aldrig fått ig på ett prov innan...
Men hoppas det var den sista också...
Jag hade världens mensvärk idag! jag trodde att jag skulle dö!

men nog om tråkiga saker...
Något bra med idag var att internet inte funkade på skolan xD
kanske verkar tråkigt men det avr bra för då fick jag sluta 10 över 9 idag, vilket var RIKTIGT SKÖÖÖÖNT!
där ser man, hur något dåligt plötsligt kan bli något bra :)
(fråga mig inte vad jag fick det ifrån!)

Har börjat kolla på gilmore girls igen, rorys nuvarande kille är sååååå snygg!!!
Jess heter han, GRYYYYYYYYYYYYYYYMMMMMMMMMMMTTTT!!! snygg, jag dreglar... jag vill spela henne i den serien, hon får en massa snygga killar juh (avis).....
Men Whatever! för jag sitter här och pluggar till men förstaomprov och väntar på att Mcdreamy ska komma och rädda mig!♥

BYE! L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0