Poc ville att jag skulle blogga

japp det ville hon att jag skulle göra, så här kommer det Poc!
jaa som sagt så är jag juh sjuk... jobbigt men ändå ganska sköönt
Jag var väl inte sååå pepp på skolan idag kände jag
Haha jag vet inte varför hon ville att jag skulle blogga xD
hade hon tråkigt?
eller var det bara föratt hon älskar mig lika mycket sim jag älskar henne ♥

Igår kom vi på att vi måste va systrar
Jag är född 1991 21 oktober och hon är född 1992 21 Januari
Fast vi är säkert födda 4 december eftersom det är mittimellan, vi har beställt samma telefon nu också ^^, den niceigaste!!!

Allt tyder iaf på att jag älskar henne som en syster( så jävla mycket!)
Jag kan juh prata om allt med henne?
Som att jag till exempel väntar på Prins charmy , eller ska jag säga mitt odjur? som sedan kommer bli den mest perfekta prinsen?, som ska komma och hämta mig
Fast det tror jag redan att hon vet, mne hon då?
Jaa du, hon väntar nog också, som alla andra, på honom också, men jag tror nästan att hon har hittat sin ;) men man vet juh adrig med den flickan!
Våra pappor står nära varann, men VI står närmare varann än så säger jag bara!

YOU GO SIS!!! Love from me to you!

Undertecknat  Belle..

Kommentarer
Postat av: Poc

4 december, en dag att fira, det är säkert såhär att våra pappor hittade oss i storsjön när dom va ute :D och då ville dom ha varsin! :D asså gumman vi är systrar, kommar alltid älska dig mest! vi tänker ju lika och allt! det finns ingen annan förklaring! älskar dig syrran! din poc

2008-01-15 @ 11:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0