Pocahontas vs. Nakoma

Nu är jag med Nathalie :)
Igår åkte jag till sthlm och träffa henne vi gick bort till hennes skola och sen gick vi på bio-
Guldkompassen, Den va as grym! ;)
Jag höll på att frsa ihjäl om mina tår men jag överlevde XD
Sen åt vi kebab och drog hem hit, såg Hairspray och POCAHONTAS!

Alltid! Poc äger!
Vi kom fram till att Hon ska gifta sig med john och Nakoma med thomas ;)
Thomas e fett snygg! hahaha
Fast jag är juh iof Belle och hon Askungen, men whatever!

Nu ska vi äta och göra oss i ordning sen drar vi till Uppsala och shoppar!! :D

Kram L

image20

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej ;)
kan man lägga till folk som vänner på blogg? jag fattar ingen ting här haha x)

2008-01-07 @ 15:31:16
URL: http://Sandroow91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0