Sov morgon

Japp, jag vet att jag brukar ha sov morgon på Tisdagar men den här veckan fick jag det både Tisdag och Måndag :)
vi har matte första lektionen så  då räknade jag hemma :)
Då fick jag sova 2 timmar till :D

Igår var jag och Jops(johanna, jag tror inte hon vill att jag ska kalla hanne jops, men jag gör det iaf XD) på Ekeby dans studio för att kola om vi skulle börja dansa där :)
Och jag överdriver inte om jag säger att dt klickade när vi kollade på när Floor Filler-Annika dansade.. så det är den gruppen vi ska dansa i :) Det kommer bli jätte kul!
Sen gick vi och kollade lite på stan och åt på Unico :) Där träffade jag Linnea Nilsson, som sydde min balklänning :)
JAg köpte en kappa på H&M, det var på rea, Jops räknade ut att det va 40% rea, Hon e bra smart hon! :D
(bilder kommer på kappan)

Ikväll blir det CSI NY på femman :D ikväll var det om någon som ahde blivit mördad i frihetsgudinnan :S läskigt värre :P

Varje dag när jag loggar in på bloggen så ser jag att det är många besökare,och många sidvisningar, men inte så många kommentarer, Kom igen nu! Kommentera mera! :D det gillar jag :)
Och Johanna.... för att kommentera tycker du på knappen här nedan som det står kommentarer på xD okej? bra...
hihi ^^,

Nej nu måste jag skynda till bussen :D

PussoKram L

Kommentarer
Postat av: CarroBarro

huhu, och kanske med lilla mig, hoppas verkligen : ) hihi jag har sovmorgon imorn :P
nu har jag kommenterat, så nu är de din tur :D

2008-01-21 @ 21:22:35
URL: http://carolineyao,blogg.se
Postat av: CarroBarro

svar på de du skrev till mig:
jaah verkligen jag kommer fan hacka när jag pratar imorn i telefonen (a)

2008-01-21 @ 21:23:56
URL: http://carolineyao.blogg.se
Postat av: Johanna

haha, tack linn nu vet jag hur man gör (a) ^^,

2008-01-22 @ 09:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0