Väntan är låååång

JAg sitter hemma idag oxå, lite tråkigt så klart men min älsklings syster Nathalie är också hemma och är sjuk, vilket gör det enklare
Jag sitter hemma och väntar på att;
Mina filmer som jag har beställt ska komma
Min telefon ska komma
och att jag ska få maillet om min praktk plats på arlanda
Usch jag hatar att vänta..
Och alla verkar bli helt till sig när jag sökte en annan praktik plats?
det är väl jag som ska skönta det?... skitsamma nu, nu väntar jag bara på maillet :)

Jag älskar Shayne Wards No u Hang up den e grym!
Jag håller på att ladda ner hans skiva nu, han ser juh ful ut heller så ^^,



Dom dagarna här nu som jag har varit sjuk har jag märkt att klockan 12 och framåt på dagen är det bra program på tv :D
haha så det är bara en timme kvar tills dess, men jag måste nog plugga lite nu tror jag :P...
Kanske bloggar lite till senare, jag antar att nattisen vill det ;)
Det är hon som ni får tacka, för det är hon som vill och gör så att jag bloggar! :D
ÄLSKAR HENNE!

Kramar L

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 11:02:14
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Poc

hahaha :D JAA!! BLOGGABLOGGABLOGGA!!! :D
för nu har jag ju faktiskt fixat min bdb för din skull ;) älskarej

2008-01-16 @ 11:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0