Workie

Idag har jag skaffat jobb! :D
haha inte världens mest gralorösaste jobb kanske men men... :P
Jag och malin ska jobbapå pizzerian i ALsike :P
Vi ska Jobba varannan helg(hon jobbar ena och jag nästa)
Vi ska jobba Fredag,Lördag och Söndag 16-20 :P

Dom var fett läskiga där...men vi ska nog klara oss
hoppas jag iaf

Men strunta i det nu! Nu är det 6 dagar kavr till Cheeren!
och efter det blir mys med alla braiga dansare från PREDATORS!
Det var så länge sen jag dansade med er tjejer! saknar det!
och på söndagen blir det annan dans

Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen(Coyote Ugly) :P

Kramar L

[Mammin och Inn]
image32

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah söööt du !

2008-01-28 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0