jobbaaaa

just nu sitter jag på jobbet, har tagit en liten paus, det är tråkigt men bra betalt(verkligen!) så varför inte?
jag tror inte ni kommer fatta men aja:
jag ska koppla olika affärer med deras gamla addresser dvs. delfinummer
i ett dokument finns de gamla affärerna med deras adress.. emn inget delfinummer
jag ska därför söka i ett annat dokument och då få fram deras delfinummer
man får inte alltid frm det och då får man skrivca en liten kommentar om det abra :)
haha låter det kul? det är det inte... emn jag försöker hålla humöret uppe!

Idag tex. så köpte jag ett par nya skor, bilder kommer senare tror jag :p
Mamma tyckte inte att jag skulle köpa dom då hon tyckte att de var för höga..
dom är höga och dom är i grått tyg så dom kommer förstöras och bli skitiga fort, men skitsamma!
jag hoppas att jag kan ha dom på resan till kusinerna på fredag... vi får väl se..

Igår ringde Vicki och medelade att vi skulle på någon slags avslutningsfest på lörsdag kväll och att jag skulle ha med mig kläder för detta...
då kommer frågan: vad har man på sig på en tysk avslutningsfest ahahhahahah
vi får se och det blir klänning eller nått... men det lutar åt jeans+tubtop+ nya pjuksen!

aja måste tillbaka till arbetet nu- Ciao! L


(Här kommer bild på dom)

Kommentarer
Postat av: Felix

Yooooooooo gissa vem som titta förbiiii

2008-07-03 @ 10:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0