nu: allt möjlit

ahh andra inlägget blev juh inte om allt möjligt haha, men aja
När jag var på jobbinervju till min sommar jobb så fick jag syn på killen som spelade Tsatsiki, alltså Samuel Haus
Han har blivit sjukt snygg säger jag bara! fast han röker... usch, men fortfarnade-sjukt snygg
Idag när jag var på jobbet och skulle ut och handla lunch så, på vägen ut från dörren krockade jag med ingen mindre än Idol-Danny himself! jag tycker dock inte att han är så snygg, men lite coolt var det juh iaf! haha
och vid mammas jobb förra veckan tyckte vi att vi såg alexander bard... hmmm... är i säkra men det va VÄLSDIGT likt iaf :P

Vem pallar dettta väder?!
regn och åska! och det var juh VERKLIGEN åska!
den slog bla. ner i Elin ÅKerbloms hus... stackarn, hon har ingen bra bild på sin TV längre!

På fredag bär det av till Schweiz och kusinerna, åhh va jag saknar er!
men jag ville egentligen åka till min pocahontas i sthlm! men nejnej... men vi måste också ses<3
sen blir det mer jobb i två veckor till och sen blir det Göteborg med die familie, och vi ska gå på Liseberg och bara bada och solaoch så :D najs!
men det bästa av allt! vi ska på Göteborgs Kex stora affär! MUMS kakamonstret som jag är tycker att det kommer bli najs!

pusssssss/Linn

Kommentarer
Postat av: amanda b

haha.

nej fan. jag stöter aldrig ihop med någon.

fan! pusspuss

2008-07-01 @ 23:50:59
URL: http://amanndow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0