01/03 - 08

Gud va länge sen det va jag bloggade. Inte för att jag har haft så mycket annat för mig, eller jo det har jag nog haft xD
för cirka en vecka sen nu så kom jag juh hem från kanarie öarna, det var såå himla sköönt där men nästan ännu skönare att få komma hem. Jag saknade alla så himla mycket och jag avsluade hela resan med att skaffa mig en magsjuka. Tråkigt jag vet, men det var tydligen något som gick på resorten så det var iaf inget jag hade ätit, vilket var skönt. Det fast en hel del snubbar på den resorten kan jag juh säga, en hel del att titta på. Och jag vet iaf en som är av is på mig för det! Sen när man kliver han planet här hemma, då möts man av en sån där iskall vind som bara drar förbi en, och eftersom jag heter Linn och är sååååå himla smart så hade juh jag bara mini shorts och linne på mig när vi flög. inte smart alls Linn.
Och melodifestivalen är juh igång nu igen! Björn gustavsson lär juh vinna hela skiten, han är sååå skön haha, och såå söt han ser ut som en liten bebis xD Jag kan inte få nog av att titta på youtube på när han mimar till "What is Love".
Idag hade jag träning, det gick fint, tycker jag. Polle är i Paris i helgen så vi fick klara oss själva, och fixa slutet själva. Emelie kom med ett jätte snyggt slut! Jag hoppas att ni alla har planerat in att komma och Kolla på oss på DM, Predators kommer äga, dansen är så bra! inte föratt våra orange benvärmare är dom snyggaste men men, vi lär juh inte döö av dom! Dm är söndagen den 16 mars på fyrishov, tider kommer!

/Linn
Ps.Det va dig jag saknade. Ds.

Kommentarer
Postat av: jessika

jag vet vem du saknade ;)
men jag kommer och hejjar på DM :D

2008-03-02 @ 12:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0