ett poäng ifrån

jaha, då var det helg igen i då. Så himla sköönt och jag har gjort klart men samhällsekonomi och skickat in den så nu har jag inte så där jätte mycket läxor längre. :)
Igår var jag i skolan först och gjorde mitt matte prov, jag fick VG+ett poäng ifrån MVG! snacka om surt, jag brukar inte å så högt på matten, och sen när jag väl får det, så är det såååååååååååååå när MVG..... men jag är nöjd ändå :)
Sen vart det hem och plugga lite sämhällsekonomi och sen jobbjobbjobb, men jag fick sluta en halvtimme tidigare, för jag hade bränt mig kunde ändå inte gära nått då haha, det är juh så typiskt mig att jag ska gå och bränna mig!
Jag skulle servera en lasagne och tallriken var då väääldigt varm :) men jag stod med fingret under iskallt vatten i en halvtimme så ingen blåsa här inte!

Sen när jag kom hem så skickade jag in uppgiten(ekonomi) och sen stack jag till johanna där även Holken var:)
Vi såg på Mr. och Mrs Smith och åt grönsaker med dipp och sen satt vi och AS garvade åt allas miner i skolkatalogen (inget personligt) det var roligt det! Tack för en jätte härlig kväll tjejer! Skansen i sommar då ;)

Nu måste jag gå och göra mig i ordning jag ska på dans :D
Vi ska nöta nöta och nöta inför DM imorrn! :D :

Danstävling idag på Fyrishov!
Tävling i : Stunts, Cheerleading och Cheerdance!
SJälva DM börjar 12.30 men Predators dansar runt 15.00
Inträde kostar 50 kr.
Det kan nog vara bra att vara där från början.
KOM OCH HEJA PÅ PREDATORS!
image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0