jaja, Whatever

Sååååååå mycket i skolan just nu, och jag orkar bara inte. Så här ser det ut dn här veckan:
Onsdag: NK-Lappraport
NK-Uppgifter
Eng-Läxa
Ty-läxa
Fredag: Matte- Prov
SH-STOR uppgift

Fett fucking jobbigtt, jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte!!! Men den här veckan har i alla fall varit bra. Den började med att jag var sjuk, kanske inte låter så kul men det var ändå ganska skönt att få vara hemma från skolan och bara Kolla på Ellen Degeneres show i tre dagar xD Hon är så himla skön, jag hade inte klarat av att vara sjuk om det inte hade varit på grund av Ellen! Sen på tordagen så gick jag till skolan, även om jag inte riktigt var frisk, Sen vart det att gå på stan i Stockholm själv i några timmar innan jag skulle möta mamma. Vi gick på café la rose och åt varsin nachos tallrik sen bar det av till Intima teatern där vi skulle se FOOTLOOSE! Den var så himla bra! jag rekommenderar den verkligen! ni måste se den! Måns var as bra, och självklart as snygg! Och det var juh inte precis något fel på Peter Johansson heller, han är så sööt han :D haha xD, och de andra dansarna var oxå nice! :D Fast jag och mamma gjorde bort oss BIG TIME! ahha i slutet så satt vi och applåderade under extranummret, som var GRYMT!, och då helt plötsligt så tappar jag och mamma takten HELT! haha, tillslut sitter typ halva våran rad och kan inte applådera i takt aha, pinsmat :P. Vi hade jätte bra platser, sjunde raden från scenen typ i mitten! TACK MAMMA FÖR DEN BÄSTA JULKLAPPEN! älskar dig!
Sen avslutade jag veckan med att Linnea kom hem till mig och sen åkte vi och min mamma till Stockholm, där vi trffade linneas mamma, och gick sedan till ModelHouse. Vi blev sminkade och Fotade, två av mina bilder finns här nedan :)
Tack för en grymt bra dag Linnea! Dina Bilder blev såååå fina! :D
Nu sitter jag på matten och gör tyyyyyp inget! har as tråkigt, Sen har vi samhällskunskap, trååååk men ändå kul liksom, låntråkigt emn intressant, och jag fattar inte ens vad jag snackar om längre men okej.... hahah xD
Jag är trött och då blir det så här...

Linn
image37image38



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0