monopol

För att jag skulle bli lite gladare så övertalade ag min familj att spela monopol med mig haha,
det kanske låter lite töntigt men det var kul :)
Det varade i lite mer än 3 timmar
I början gick det jätte bra! och jag var nästan säker på att jag skulle vinna!
men sen gick det utför en hel del...
och jag förlorade, tyvärr
Det hände för cirka 1 timme sedan och min bror och pappa sitter fortfarande och spelar om första platsen

Jag gillar egentligen inte monopol, eller inte nu längre i alla fall...

Och till er som brukar vara inne på mitt danslags blogg, så kan jag bara berätta att den sidan har lagts ner.
Fråga mig inte varför, men så har det tydligen blivit.

nu ska jag fortsätta kolla på filmen (miss secret agent 2)

Linn

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga:

http://vastertorp.blogg.se/1206270651_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra trevlig kväll

Mvh

Jocke

2008-03-23 @ 21:39:47
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0