no comments

Jag orkar verkligen inte mer.Jag har stått upp för det jag tycker och det jag tror även om det inte verkar hjälpa. Jag vill vara dum mot någon, men det känns som att alla är på mig och så känner sig nog alla just nu över det här. varför ska alla vara på mig om vad jag sagt och inte sagt och vad jag gjort. Jag känner mig, precis som många andra i detta lag, nertryckt av en massa andra människor. varför ska det behöva vara så? varför ska alla (för jag vet att alla om är involverade i det här har känt precis så här) behöva känna sig nedtryckta och behöva gråta? jo, föratt vi alla är skyldiga till att göra det till en så stor grej från början, och nu är det redan så, så nu kan vi inte göra något åt det. Det ända vi kan göra nu är att kämpa kämpa kämpa för det vi tyker är rätt. Vi får väl se vad som händer.
Jag menar, ska man behöva gråta över dans? nej, så varför gör jag det då?

Kommentarer
Postat av: Elin

Men gumman!
du vet att jag alltid finns här för dig!:)
älskar dig såå

2008-03-23 @ 14:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0