Påsklooov

Det är så grymt skönt med lov!
Än så länge på lovet så har jag hunnit med att träffa och fika med jessika(har inga bilder från det)
Och jag har varit på stan och jagat killar med linnea haha xD


Igår så var jag på bio med mamma, vi såg förstoning
Den var jätte bra, ni borde se den!
Sen åkte jag hem till carro, där fannas redan johanna, jessika, elin och sedan kom även amanda :)
Vi hade jätte roligt, vi pratade och spelade spel (pictionary(stavas?) och Hästspelet med Barbie xD)
Här kommer några blider från igår med flickorna!
 



/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj! Vill du vara med och tävla om vårens sötaste underkläder? Då får du skynda dig för i morgon utses vinnaren.

http://flachsan.blogg.se/1206035749_tvlings_dags.html

Lycka till!

2008-03-27 @ 21:03:56
Postat av: elin

ja det var jätte trevlig, ser fram emot morgondagen, men om du inte vill att jag ska komma med ett jävla humör så ber jag dig väldigt snällt att TA BORT DEN FÖRSTA TJOCKISBILDEN PÅ MIG!!!! JAG VET INTE VAD JAG GÖR ANNARS!!! TABORTTABORTTABORTTABORTTABORT!!! JÄVLA UNGE

tack på förhand!:)

2008-03-27 @ 23:17:54
Postat av: Jessika

haha, min fina brud som jag ritade fick vara med, yeey :D

2008-03-28 @ 14:59:25
URL: http://rosabrillor.blogg.se
Postat av: elin

Tack:) haha

2008-03-28 @ 16:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0