So you think you can dance?

Idag åkte jag in till stan föratt träffa Linnea, hon sa att hon ville sola och handla kläder
det blev så att hon varken solade eller handlade några kläder xD
vi kom fram till att vi inte gillar att handla kläder lika mycket längre, konstigt nog
Sen åkte vi han till henne och började planera våran sommar resa lite grann
Så här långt så har vi komit fram till att :
resan nog kommer bära åt till Stockholms skärgård till ön Grinda
Vi kommer antingen bo i tält eller i stuga (vi har inte bestämmt än)
problemet med tält är baar att vi två inte kommer få upp det, jag skulle säkert kunna sätta upp det med någon annan, men med henne kommer det bara inte gå! vi kommer flumma och göra det omöjligt helt enkelt :P
Det blir nog så att vi tar våra cyklar med oss dit, så kan vi cykla på ön, super mysigt juh!

Igår var jag i stan och fikade med Jessika, det blev blåbärspaj med vaniljglass och hallonsmoothie på Coffeehouse by George, det var grymt gott!
sen gick vi mest bara runt och gjorde ingenting(som jag och Linnea idag ungfär)
På kvällen vart det SO YOU THINK YOU CAN DANCE, älskde det programet i USA, och är ganska säker på att jag även nu kommer sitta klistrad vid Tv:en med den serien!

Så även ikväll blir det dansdansdans på tv! och nu är det bara 21 minuter kvar tills det börjar :D
yyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyy

Imorgon skulle jag och Johanna åkt in till stan och fikat, men varken hon eller jag orkade
så det blir så att hon kommer hit och så bakar vi och fikar här :)
det blir mys det!
(hoppas bara att vi har alla ingredigenser hemma xD)

So you think you can dance?
/L

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag skulle bra gärna vilja se dig och Linnea sätta upp ett tält :'D hahah

2008-03-27 @ 10:24:03
URL: http://Sandroow91.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0