Audition krockar med Dansuppvisning

Jaha, då har man feber igen då, och ont i halsen. Jag låter typ som en kråka.
Så jag kommer nog inte kunna gå till skolan imorrn... vlket egentligen i det här läget låter väääldigt sköönt!
Just nu är de GG maraton på femman, även om jag har sett avsnitten en massa så är dom fortfarande bra :D

Det känns om om det är lite ett sånt maraton jag behöver just nu, det är såå mycket!
Och igår var det Dansuppvisning med DC det gick grymt för hela vårat 80-tals medley!
JAg gjord dock bort mig, som vanligt, utan för scenen, men det behöver vi juh inte ta upp här!

I helgen är det uppvisning igen, men då men Ekeby Danssudio på Uppsala stadtsteater
JAag kan dock bara vara med på lördagen, eftersom det är audition för alla i DC´s cheerdance lag för att få stanna kvar. Och just nu är det sååå mycket viktigare än att kna får vara med på uppvisningen!
Men ni klarar er utan mig, ni är juh gryma ;)

Ska nog vila mig lite nu så att jag orkar leva.
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0