dagen efter valborg

Jag har dock inga bilder från valborg, då jag glömde min kamera hemma (smart linn!)
men jag har tagit en massa bilder från i torsdags, då jag, jenny och elin å sov över hos jessika
Vi hade det super mysigt!
Först så åt vi grillad kyckling och klyft potatis :D MUMS
sedan vart det kladdkaka med grädde och jordgubbaar! jessika skämde bort oss ordentligt! :D
Men dte gillar vi!
sedan vart det grillning av mashmelloows över ljus(?) men det va mys!
Sedan sjöng vi lite sing star ch bara pratade :) det var juh hur länge sen som helst som jag träffade Jenny! :O
men nu har vi bestämm att vi ska ta en fika någon dagm, så nu ska det nog bli bra igen ahha ;D
Sen kom, av någon anledning!, Felix i jessikas klass och hans kompis Niklas, och dessa stannade till klockan halv 5.... mmm.... blä!
och jag och jessika kan inte sova längre än till 10!! så vi vaknade juh då!!!!! :O blä igen..
aja, här kommer lite bilder iaf :)

Kommentarer
Postat av: Jessika

man ser inga bilder :S
och jo jag kan sova till mer än 10 men jag ville vara snäll mot dig som inte kan sova längre än til 9 ! hihi .

2008-05-04 @ 14:00:17
URL: http://rosabrillor.blogg.se
Postat av: Elin

Jag ser inga bilder¨/

2008-05-11 @ 20:23:21
Postat av: sofia

hahaha ofta Linn. det är bara du som inte kan sova mer än till 10 ! Tro mig , jessika kan sova länge ;)

2008-05-20 @ 17:11:54
URL: http://sillskrivning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0