Morsdag+SYTYCD

Snart är det morsdag och jjag och min bror hade tänkt att vi skulle ge vår mami Wii Fitness.
Det är ett Tv-spel som jag kan göra yoga med och allt och ställa in hur många kalorier man förlorar och sånt låter kul tycker jag! men våran papi tycker attt vi endast ska laga en middag åt henne eller nått...
Men jag vill spela Fitness! :D
Vad ska ni göra för era mamis på söndag?
image112
Och just nu så är det juh SYTYCD, so you think you can dance, och Jessika tycker att det låter så kul när den norska domare pratar HAHA, jag kan inte annat än att hålla med henne!
Norska är juh trots allt dte roligaste språket att lyssna på! bortsett från danska AHHA men det finns juh en dansk domare också hahaha roligt program det där!
Sveriges representant i Juryn är ingen mindre en hetaste Fredrik Benke!
Vi i Sverige kan vara såååååååååå stolt över att komma från samma land som HONOM!
Jag menar jag skrev förut att James marsden var snygg! men Benke är snyggare än såå!
Så den SYTYCD juryn är helt TOPPEN, eller hur jessika? rolig+rolig+snygg hihi! :D
Hitade två snygg-bilder på Benke, check them out!
image111image110

Kommentarer
Postat av: Jessika

kämpe gó gut de där. haha ;)

2008-05-22 @ 20:16:15
URL: http://rosabrillor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0