shiiit!

Jag hade juh dåda som sagt tänkt och plugga idag. så att jag inte skulle ha så mycket att göra i helgen. MEn självklart så heter jag Linn och inser först nu! att de papper som jag behöver, liger i skåpet!!!!!
Jag blir så arg på mig själv för nu kommer jag få JÄTTE mycket att göra både imorrn och resten av helgen!
jaha, så idag blir det väl en dag precis som de senaste 4 stycken, bara att ligga i soffan och vila och äta glass!
Jag klagar inte, kom ihåg det jag klagar inte. Tycker bara att det är så synd att jag hammnar å mycket efter!
Och det här kommer påverka min helg så mycket, för jag vet inte om jag kommer hinna göra s mycket annat än att plugga och dansa såklart!
Jag hoppas erkligen att jag är fisk tills på Lördag då det är dansuppvisning 2 för min del. Då blir det Ekeby danssudio med street! NICE!

Just nu är jag så trött att jag inte orkar göra något alls... men jag tro jag ska lägga mig och sova lite eller läsa pålite inför geograf provet så äger rum på tisdag
Det är så jobbigt att alla löärare ska samla allt till sista veckan!
det är då man är minst taggad och tröttast! fast jag fatar juh att dte inte är så lätt att lägga upp dte på något annat sätt iof men ändå... jag orkear inte.
Jag har dock fått lite insider information från de som går på skolan, och inte ligger hemma och är sjuka, attt det funkar bra att att det egentlgen inte är så svårt, vilket känns som en liten tröst iaf!

När man ligger hemma så här och inte ahr något att göra för attt man glömt sina papper i skåpet så är det värsta som finns ALL DENNA SKIT REKLAM, visst på ett sätt så är den juh bra, jag menar man hinner juh gå på toa och så, men om man är sjuk och knappt orka sitta upp så är det liiite jobbigt att alla kanaler utan 1:an och 2:An ska det SAMMTIDIGT
men det är väl det största i-lands problemet just nu haha....

nee nu måste jag nog göra nån nytta satt jag bliur lite piggare och orkar gå till skolan imorrn!
CIAO! L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0