5 Februari

jag har fått vissa klagomål på att jag inte uppdaterar bloggen så ofta... jag förstår inte varför?
Praktiken på arlanda går som fina fisken!
Alla är jätte trevliga och jag har fått göra en massa kul, den här veckan har jag dock legat sjuk tis-tors.

Jag har inte gjort så mycket annat sedan sist, orkar typ inte göra nått på helgerna heller x)
Så det finns egetligen inget att uppdatera här... så sluta klaga nu! :)
Om ni vill att jag ska blogga, eller pontus vill inte att jag ska blogga men sofia vill det, så sofia du kan ju komma med idér om vad jag ska skriva så ska jag försöka ta mig ork till att göra det!

Hon ville sist att jag skulle skriva nått fin om henne:
Sofia Ohlsson är en fin fin tjej som bara faller dumma dumma killar :)
Men hon är jätte söt och världens gulligaste tjej! (så kan jag skriva för det är ingen annan tjej som läser min blogg hehe....) nejdå, jag älskar dig fialotta!
Så fort det är något så vet jag att jag kan komma till dig och få råd om allt!
PUSS<3

L
Ps. Jag älskar dig Pontus<3

Kommentarer
Postat av: sofia

JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN DU ÄR BÄST <3

2009-02-05 @ 18:30:04
URL: http://fialottapotta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0