ARN - slut...

SIsta dagen är nu gjort på arlanda. Jag saknar redan stället!
När jag gick därifrån grätr jag nästan :O alla har varit så himla trevliga och Anna har varit GULD
Idag hade Anna och tre andra på avdelningen avskedsfika för mig och jag hade bakat brownies!
Det visade sig sen att Anna hade köpt Brownies så det blev ett choklad Kalas!
JAg fick en gul OS tröja men dragkedja och med Stockholm Arlanda Airport-loggan på! en sån som alla de svenska som tävlade i os i sommras hade - helt sjukt skön!

Nu är det Let´s Dance och Hjälp som gäller... sofia, du trodde väl inte att jag skulle glömma att blogga?

L

Kommentarer
Postat av: sofia

jo jag trodde verkligen att du skulle glömma :(( hehe sorry (a) fan, du är bättre än jag trott på det här !! haha

btw.. den där nya serien om arlanda. vafan är det ? :oooo du borde ju veta liksåm ;)

2009-02-13 @ 21:57:34
URL: http://fialottapotta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0