Sista veckan på ARN

varje morgon nu så har jag verkligen ångest över att gå upp på morgonen!
vilka anledningarna är? joo... :

  • Jag somnar alldeles för sent på kvällen(även om jag går och lägger mig vid 9 så somnar jag typ vid 1 eller nått...)
  • Jag älskar min praktik men jag börjar bli lite trött på att behöva vänta minst en och en halv timme på min pappa varje dag
  • Jag orkar inte göra något när jag kommer hem... är helt slut. så jag gör inget annat än praktiken på dagarna
  • Jag träffar bara en massa vuxna som är minst 10 år äldre än mig, jag vill tillbaka till sklan där jag träffar kompisar i min egen ålder... är det så konstigt?
  • Jag saknar Pontus hela dagarna, och måndag,tisdag och torsdag så vet jag att även om jag går upp så får jag även inte träffa honom.... :/ <3

Japp! det var dagens inlägg!
imorrn kommer ett nytt inlägg sofia! HA ingen tia för dig idag!

L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0