han e dum

Jag var sååå nära på att skaffa en ny blogg nyss... vem pallar va en blogg som heter linnsens?
men jag gav upp när jag insåg att jag då måste göra om hela desigen på den nya bloggen och det tog as lång tid innan jag hade fixat det på den här bloggen... x) vilket man skulle kunna kalla för : Dagen I-Land problem! (I)

Jag är hos pontus och kommer vara här typ hela helgen, om han inte kastar ut mig eller nått... och jag ber om ursäkt för alla stavfel MEN JAG DAMPAR PÅ HANS TANGENT BORD!!!!! cp knappar som det inte går att stava med...
HIttils har vi inte gjort nånting alls, men senare idag ska vi inte heller göra nånting! :D skööönt hehe
Omj´jag får som jag vill så ska han laga mat till mig sen, men det blir nog inte av om jag känner honom rätt, det blir väl till att han värmer en färdig pizza och säger att han har lagat maten!..... tönt x)<3

Pontus städar så jag kollade om jag hittade några bilder på honom som jag kunde lägga upp här, och det gjorde jag minnsan!
Han kommer säkert döda mig eller logga in och radera bilden! sorry älskling men jag bytte nyss lösenordet!
[här skulle det vart en bild på honom(vem det nu är) men han är så dum och har ingen humor alls så det blev ingen, sa jag att han va dum? om inte så säger jag det igen, han är dum...]
hihi! ÄLSKAR DIG PONTUS<3<3<3

L





Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROLIGASTE INLÄGGET JAG LÄST PÅ LÄNGE !

2009-02-14 @ 18:13:57
URL: http://fialottapotta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0